Kariyer


Galeriyi daha rahat gezmek için klavyenizdeki sağ - sol tuşlarını kullanabilirsiniz.

Kariyer | 4.12.2017 - 16:18

Küçük iş girişiminizi büyütmek için 5 temel araç

Bütün büyük şirketler bir zamanlar ufak iş girişimleri olarak başlamıştır. Bu girişimlerin sahiplerininin amacı elbette sizinki gibi büyümekti. İşletmenizi büyütürken bütçenizi sarsmadan size büyüme sağlayacak 5 etken bulunuyor.

Küçük iş girişiminizi büyütmek için 5 temel araç

1- Sosyal Medya

Sosyal medya, küçük bir işletmenin sahip olabileceği en ucuz markalaşma aracıdır. Birlikte çalışacağınız sosyal medya platformlarını seçtikten sonra o platformdaki hesaplarınıza zaman ayırmak önemlidir.

Hedef kitlenizin en çok hangi platformları kullandığını, hangi saatlerde kullandığını tespit etmelisiniz. Çünkü müşterileriniz, sizinle sosyal medya aracılığıyla iletişim kurmanın aranızda bir bağ oluşturduğunu düşünür.

Sosyal medya hesapları aracılığıyla hedef kitlenizin demografik özelliklerini belirlemek ve pazarlama planınızı buna göre oluşturmak için Analytics kullanabilirsiniz.

Yorum Yazın
Gönder
©Copyright 2018 Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.